Çalıkuşu 16.Bölüm izle


Reklamı Geçmek için TIKLAYIN
Yükleniyor

7.262
BENZER FILMLER
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Çalıkuşu 16.Bölüm izle” filminde 65 Yorum bulunuyor.
  1. fatih gündoğan - 3 ay önce demiş ki:

    bu di,zi yi hazırlayana cok teşek kür ediyorum keşke hiç bitmese……

  2. ayka - 3 ay önce demiş ki:

    ya bu nasil is

  3. mervee - 3 ay önce demiş ki:

    bu dizi çok güzel aq

  4. yildırım - 3 ay önce demiş ki:

    hiç bi diziyi bu kadar içtenlıkle izlememiştim bitmesini itemem

  5. eda - 3 ay önce demiş ki:

    bence 10 da başlaması çok saçma eski saati iyiydi izleyemeyenler oluyo mesela ben

  6. pınar yeşilyurt - 3 ay önce demiş ki:

    ya bu nası bi dizi salı gününü heyecanla bekliyorum son dönem dizilerin içinde bir numara emeği geçen herkesi çok tebrik adiyorum fahriye evcen ve burak özçivite kocaman seviyorum birbirine bu kadar yakışan bi çift daha yok bu diziyi ölene dek izlemek istiyorum

  7. pınar yeşilyurt - 3 ay önce demiş ki:

    çok güzel bi dizi ya hep sürsün

  8. caliqusu - 3 ay önce demiş ki:

    ya bu diziye sozum yoxdu cox gozeldi kamuranada hec sozum yoxdu kamuran kimi sevglim olsun birmiliyoon borcum olsun hahayyyy

  9. eda - 3 ay önce demiş ki:

    dizi çok güzelde çok geç başlıyo izleyemiyorum 10 da değilde eski saatinde başlassııııııınnnnnnnnnnn!!!!!!!!

  10. fevziye koca - 3 ay önce demiş ki:

    ÖZELLİKLE ERKEN SAATE ALINMASINI İSTİYORUM SAAT GEÇ SONUNA KADAR İZLEYEMİYORUM ERKEN SAATE SAÇMA SAPAN BİR DİZİ KONMUŞ ANLAMIYORUM SİZİ

  11. JENSEN - 3 ay önce demiş ki:

    dizi güzel olasına güzel ama 10 da başlıyor ve izliyemiyorum onceki saati güzeldi zaten

  12. derya - 3 ay önce demiş ki:

    Yaaa çok güzel bir dizi bu Fahriye. Evcende burak özçivit te çok başarılı oyuncular dizinin uzun süre devamını dilerim bu arada çok yakışıyorlarya

  13. çalikuşu - 3 ay önce demiş ki:

    ya eski saatinde başlasın noluuur ya noluuur noluuur sanki ondan önce çıkan dizi çalıkuşundan önemli bi kere izledim iyreenn noluur kırmayın izleyenlerinizii

  14. Tutkulu - 3 ay önce demiş ki:

    lan ben 1 saat 45 dk film mi olur 3 saat olsada hiç usanmadan seyre dirim <3

  15. gs - 3 ay önce demiş ki:

    bu dizi dizilerin en güzeliii… süper süper…

  16. gs - 3 ay önce demiş ki:

    eski saatine alınsın. internetde izlemek zorunda kalıyoruz….

  17. ..... - 3 ay önce demiş ki:

    Ya video acilmiyo sebebini bilen varmı

  18. fatma yıldız yılmaz - 3 ay önce demiş ki:

    hayatımda ilk kez dizi izliyorum.TEŞEKKÜRLER

  19. seyma - 3 ay önce demiş ki:

    mükemmel bır dızı aılece ıylıyoruz dızı eskı saatıne alınsa guzel olur

  20. Seçil - 3 ay önce demiş ki:

    oha lan dayanamam ben 17. bölümü ben çekeceğim haftaya kadar nasıl dayanırııııım

  21. eda - 3 ay önce demiş ki:

    çoooooooooookkkkkkkkkkk güzel hiç bitmesin

  22. eda - 3 ay önce demiş ki:

    çooooooookkkk güzel hiç bitmesin

  23. ömer faruk - 3 ay önce demiş ki:

    çok kötü bir dizi

  24. damla - 3 ay önce demiş ki:

    cokkk guzel dizi cok seviyorum ve seve seve izliyorum

  25. Neslihan - 3 ay önce demiş ki:

    romantizm zirve yaptı… muhteşem…

  26. souhan - 3 ay önce demiş ki:

    çoook güzel harukuladeee

  27. ömer faruk - 3 ay önce demiş ki:

    ya bu nasıl iş

  28. lale - 3 ay önce demiş ki:

    cok guzel cok sevdim hleki kamran ve ferideyi daha cok

  29. ayşe - 3 ay önce demiş ki:

    feridede abartmı ama bulmuş cillop gibi çocugu gurur yapıyo böle devam ederse reyting felan kalmaz benden sölmesi sürükleyici değil dizi

  30. kadir özbek - 3 ay önce demiş ki:

    eski saat yayınlansın internetten izliyoruz.Çooooook güzel dizi hiç bitmesin.

  31. çalıkuşu - 3 ay önce demiş ki:

    dizi süper ben böyle bir dizi görmedim ama lütfen 8 de başlasın

  32. cansu - 3 ay önce demiş ki:

    dizi süper ama geç başlamasaydı daha güzel olurdu ve dizi 27. bölümde bitcekmiş

  33. gizem - 3 ay önce demiş ki:

    çok güzel yaaaa <3

  34. nesrin - 3 ay önce demiş ki:

    evet bencede cok sacma 10 da bawlamasi bende bakamiyorum deyiwdiriniz saatini lutfen

  35. beyzaa - 3 ay önce demiş ki:

    kamrann <3

  36. yai - 3 ay önce demiş ki:

    15. Bölümle aynı video formatında koysanız bunu açamıyorum

  37. Ceren - 3 ay önce demiş ki:

    Bu dizi çook güzel ama çoğu kişi saati geç olduğu için buradan izliyor . nolur eski saatine alınsın

  38. feride - 3 ay önce demiş ki:

    feride çok şirin bir kız aynı benim gibi izlemenizi tavsiye ederim…☺

  39. Aysel - 3 ay önce demiş ki:

    Salam men azerbaycandan katiliyorum ben bu filmi cok seviyorum amma bizim sattle satt 23:45 bawlyor amma ben cok buyuk merakla izliyorum ve cok seviyorum nooooollur vaktini yerine alinsin noollur

  40. sevil - 3 ay önce demiş ki:

    selam. men bir azeri olarak bu diziyi cox sevdim. Aktorler cok yetenekli. Esasen de feride ve kemran

  41. eslem - 3 ay önce demiş ki:

    çok kötü

  42. *************************************************** - 3 ay önce demiş ki:

    çok güzel

  43. çalı kuşu - 3 ay önce demiş ki:

    çok güzel

  44. gunes - 3 ay önce demiş ki:

    bence harika bir dizi

  45. gunes - 3 ay önce demiş ki:

    guzel bir dizi

  46. kübra piyal oğlu - 3 ay önce demiş ki:

    çok güsel

  47. Aysel - 3 ay önce demiş ki:

    Salam ya bu filim guzel herkeste izliyorda niye 15 16 bolumi izlemek mumkun diyil

  48. gökhan - 3 ay önce demiş ki:

    dizi güzel olasına güzel ama 10 da başlıyor ve izliyemiyorum onceki saati güzeldi zaten aynn saatini geri alın lütfen!!!

  49. ayşe - 3 ay önce demiş ki:

    Feride sonunda Kamranı öpebildi.

  50. Müjgan - 3 ay önce demiş ki:

    Eski saatine alınsın ne güzel seyrediyorduk…ertesi gün işe gittiğimiz için seyredemiyoruz

  51. Aslı - 3 ay önce demiş ki:

    bu filme bayılıyorum ya

  52. yağmur - 3 ay önce demiş ki:

    ya çok güzel ama eski sati daha iyiydi

  53. Zeynep - 3 ay önce demiş ki:

    Gerçekten film çok güzel ama saati çok kötü eski saatine geri alın lütfen!!! Böyle güzel bir filmi neden saat 10′a koyuyorsunuz sizin yüzünüzden izleyemiyoruz böle sürünüyoruz!

  54. zeynep erden - 3 ay önce demiş ki:

    Hayatımda ilk defa böyle bir diziye bağladım salı günlerini sabırsızlıkla bekliyorum :) burak özçivit ve fahriye evcan çokkkk yakıiıyo :) bu diziyi hazırlayanlara çoook teşekkür ediyorum : acayip güzellll :) nolur bitmesin yoksa çokk üzülürüm :( <3 çalıkuşu <3

  55. Aysel - 3 ay önce demiş ki:

    Off 17 izledim coox guzel qecdi amma film sonu cok korkunc oldu bukadar korkulu olmasaydi kewke

  56. saafet - 3 ay önce demiş ki:

    ben size bayılıyorum çok güzel bir bizi harikasınız……………

  57. tuti66 - 3 ay önce demiş ki:

    lütfen filmi eski saatine alın izleyemiyorum böyle sürünüyorum en az 2000 siteye girdim valla

  58. Aysel - 3 ay önce demiş ki:

    Allahim niye ya niye bu bolum boyle olmak zorundami? 18 bolum cok cok kotu olucak hem niye satti bukadar qec

  59. Bir Çalıkuşu Hayranı - 3 ay önce demiş ki:

    Ya bn boşuna çalıkuşu dizisini izlemiyorum Süper bir Dizi h,ç b,tmasin Burak ve Fahriye gerçekten çok yakışıyorlar ama ne bileyim 18.bölüm çok kötü geçecek dudağm uçuklayackkk resmennn

  60. KADİR - 3 ay önce demiş ki:

    BENDE BU DİZİYİ ÇOK SEVİYORUM HİÇ BİTMESİN BU DİZİYİ HAZIRLAYANA ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK TEŞEKÜR EDERİM SALI GÜNLERİNİN GELMESİNİ SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM FAHRİYE EVCEN VE BURAK ÖZÇİVİTİ DE ÇOK SEVİYORUM HERGÜN UYURKEN KEŞKE ONLARLA TANIŞMA İMKANIM OLSA DİYORUM ONLARI GÖREBİLSEM DİYORUM BENDE FAHRİYE EVCEN GİBİ BAHÇADA YEŞİL ÇINAR TÜRKÜSÜNÜ SEVİYORUMMMM BU DİZİ HARİKA ÖTESİ BU ARADA BENİM ADIM NURCAN BENİM FACEM OLMADIĞI İÇİN KARDEŞİMİN İSMİYLE YORUM YAZIYORUM

  61. oktay - 3 ay önce demiş ki:

    arkadaşlar ben bu diziyi izleyeli çok oldu ama dayanamıyo insan

  62. Aysel - 3 ay önce demiş ki:

    Salam men bawa duwmurem yani anlamiram niye ki bu diziyi cok guzel goturuyorlardi niye yine boyle ya bi huzuru olmadiki kamranla feridenin ya bu 18 bolumde nekadar aladim;(ya bide diyim fahriye evcen ve burak ozciviti cooooooox seviyorum:);) kewke kendileride bilselerdi!:(;(

  63. ekin ada - 3 ay önce demiş ki:

    BU DİZİYE BAYILIYORUM HİİİÇ BİTMESİN SALI GÜNÜNÜ SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM

  64. zeynep - 2 ay önce demiş ki:

    aynen oyle çok yakışıyorlar

  65. sevinç tanık - 2 ay önce demiş ki:

    defalarca izliyorum böyle bir şey yok bu duyguları bize yaşatan tüm ekibe teşekkür ediyorum