Aşk Ekmek Hayaller 9.Bölüm izle

131
( Yüksek Kalite )

10.512
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Aşk Ekmek Hayaller 9.Bölüm izle” filminde 18 Yorum bulunuyor.
  1. Fake_Dead - 5 ay önce demiş ki:

    Harika lannnnnnnnnnnnnnnn

  2. bella thorne - 5 ay önce demiş ki:

    bu diziiii harikaaaaaa bayılıyorumm

  3. bilgehan - 5 ay önce demiş ki:

    şaçmaladınız ha ne yani para herşeyi stın aldığınımı söylüyorsunuz neden sevgi üstün olmuyorki hep aynı seneryo belli oludu demekki bı dizide izlenmiyecek artık hem nefret hem öpüş biraz daha düzgün seneryo yaparsanız belki izlemir diziniz başı iyi sonu berbat

  4. Tima - 5 ay önce demiş ki:

    Bolumun sonu diziye olan butun hevesi oldurdu bu nedi kim kimle geldi opuwur uje dizinin bir kopukluk deyeri qalmadi

  5. ökkeş - 5 ay önce demiş ki:

    yook ya böyle birşey bizim yetim uğur yine arada kaldı …

  6. yağmur - 5 ay önce demiş ki:

    harrrrrrika £n sevdiğim dizilerden biri

  7. muhammet - 5 ay önce demiş ki:

    gerçektende bu diziye bakarken iyi bir dizi olucağını düşünüyordum ama son bölüm gerçektende hevesimi kaçırdı bu nasıl iş çocukluk aşkını bi an da iki dudağın arasında bitirdi helal olsun valla ne diyim artık pes…

  8. mustafa - 5 ay önce demiş ki:

    Boyle yavusak sanaryomu yazilir kardes kardesin sevgilisini opuyor asik oluyor kizi oruspu etiniz be bir gunde 2 kardesi optu kiz

  9. kenan tARI - 5 ay önce demiş ki:

    bellıkı bu dızdıde dahA COK SEYLER DEGISECEK AMA KESKE BU MASAM SEVGI KARUNSAYDI ULKE OLARAK IHANETLRDEN BIKTIK artık

  10. kadir34 - 5 ay önce demiş ki:

    Ugura yazik oldu herkes vuruyor karacada bunu yaparsa bu dizi izlenmez

  11. seda nur ince - 5 ay önce demiş ki:

    Dizinin sonunu beğenmedim uğra üzüldüm karacada uğr böyle yaparsa altanada sinir oldum bile bile karacaya yaklaşıyor valla ben uğuru tutuyorum onun yanindayim

  12. Nazgul - 5 ay önce demiş ki:

    super

  13. yusuf - 5 ay önce demiş ki:

    bu leylayı yemin ederim elimde olsa oldururum oruspudan farkı yok gozunu para hırsı almış

  14. sam - 5 ay önce demiş ki:

    Ben gercekten cok sasirdim.Bu ne lahana bu ne tursu.Daha dune kadar Ugura asikti simdi Altanla opusmeye basladi.Allah sonumuzu hayretsin.Seyretmeye devam edecegim.Bakalim bu isin sonu ne olacak.Insallah Ugura yazik olmaz.

  15. ***aYLiN*** - 5 ay önce demiş ki:

    Burcu seni seviyorum cooook guzelsin :) Karacaya nefret ediyorum! Ugur cok wirin.. Altan cok yakiwiqli.. :) Ben bu diziyi seviyom laaaan :)

  16. melda tomruk - 5 ay önce demiş ki:

    guzel ya neden bıtırmeye çalışıyolar dızıyı hayatta herşey değişiyor

  17. Togrul - 5 ay önce demiş ki:

    10 bolumu neden vermiyorsunuz?

    • admin - 5 ay önce demiş ki:

      henüz yayımlanmadı…